31 martie 2020

Activitati de primavara in casa - Randunica

Stam in casa de mai bine de 3 saptamani si pe langa multa joaca mai facem si cateva activitati educative. Prima "lectie" va fi despre pasarile de primavara" - mai exact,  Randuncile ...Vom continuat discutia despre primavara cu florile de primavara ...

Vârsta jucătorilor. De la 2 ani si jumatate lîn sus

Durata: de la 5 minute  in sus

Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 1 jucător în sus. 

Obiective.   dezvoltarea atentiei, motricitatii mainilor, invatam despre pasari 

Spaţiul de joacă. în  interior sau exterior

Materiale necesare.avem nevoie de cateva fise cu randunici, oua, lipici, foarfeca, creion

Cum s-a desfasurat activitatea "Randunica"

Prima data am discutat despre pasarile care vin din tarile calde. Am observat un filmulet cum isi face randunica cuib.. Am colorat o randunica. Apoi am decupat-o ..Lafel am decupat si cuib de randunica, oua de randunica si le-am lipit pe toate impreuna...In timp ce ne-am facut treaba si la final, am ascultat  cum canta pasarile....