31 martie 2020

Activitati de primavara in casa - creem ghiocei


Stam in casa de mai bine de 3 saptamani si pe langa multa joaca mai facem si cateva activitati educative. Prima "lectie a fost despre pasarile de primavara" - mai exact,  Randuncile ...Am  am continuat discutia despre primavara cu florile de primavara ...

Vârsta jucătorilor. De la 2 ani si jumatate lîn sus

Durata: de la 5 minute  in sus

Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 1 jucător în sus. 

Obiective.   dezvoltarea atentiei, motricitatii mainilor, invatam despre flori

Spaţiul de joacă. în  interior sau exterior

Materiale necesare.avem nevoie de cateva fise cu flori, lipici, foarfeca, hartie creponata, creion

Cum s-a desfasurat activitatea "Creem ghiocei"

Am studiat umpic cum cresc florile, din ce sunt compuse si ce au nevoie ca sa creasca asa frumoase iar ca si activitate practica am creat mici ghiocei :)






Activitatea practica - Ghiocelul
Varianta 1. pentru Andrei (4 ani)
Am folosit bete din bambus, hartie creponata verde, carton alb, foarfeca lipici
pe batul de bambus am rotiti hartie creponata pentru a face tulpina ghiocelului. pe cartonul alb am conturat ghiocelul si apoi l-am decupat si l-am lipit pe tulpina

Varianta 2. pentru Ilinca ( 2 ani si 10 luni)
a lipit pe o plansa hartie ghiocelul decupat si tulpina din hartie creponata.