24 ianuarie 2017

Jocuri distractive

1. EU
Jocul ăsta a prins foarte bine şi a devenit destul de popular la Predeal. E un joc destul de simplu dar care poate deveni foarte, foarte amuzant dacă jucătorii au imaginaţie şi ştiu să o folosească. Să vă explic principiile jocului: la început, fiecare jucător zice "EU" când îi vine rândul iar primul care începe să râdă mai primeşte un cuvânt pe lângă acel "EU" gen "eu sunt", "eu lubrifiez", "eu, motănel", "eu, iobag" etc ... şi până la sfârşitul jocului se vor forma nişte propoziţii care o să-ţi provoace crize serioase de râs.
2. Numerele
Joc recomandat în ore când vă plictisiţi sau când aveţi mult de mers cu trenul şi nu mai ştiţi ce să faceţi. Se joacă de obicei în doi, în felul următor: luaţi o foaie şi un pix şi rugaţi pe cineva să vă scrie într-un cerc toate numerele dintre 1 şi 100 fără să trageţi cu ochiul voi doi, care jucaţi. Apoi, unul dintre voi alege un număr din intervalul respectiv iar celălalt trebuie să îl găsească. Cel care îşi găseşte numerele cel mai repede câştigă. (Ar trebui cineva să vă cronometreze sau să vă cronometraţi unul pe altul, dar credeţi-mă că se pot improviza tot felul de chestii)

3. Ce face unu fac toţi (mulţam Iulia pentru sugestie, era să uit de jocul ăsta!)
E foarte simplu, chiar explicat în titlu deja. Îl poţi juca în pauză la şcoală (imaginaţi-vă 4-5 fete dând ture prin liceu şi făcând pe avionul), în camping, într-un oraş străin, la un chef, în tren ... absolut oriunde.
Pentru cine nu s-a prins încă, se joacă aşa: alegeţi o persoană(preferabil una cu multă imaginaţie) şi încercaţi să faceţi exact tot ce face ea.

4. 3 lucruri
Un joc simplu, foarte fain care poate menţine atmosfera "încinsă" o noapte întreagă într-un cort în vârful muntelui (şi asta vă spun din propria experienţă). Regulile sunt simple: fiecare, când îi vine rândul, spune trei lucruri cât mai ciudate despre el ... două adevărate şi unul fals iar ceilalţi trebuie să se prindă care dintre cele trei lucruri este cel fals. E interesant cum afli lucruri noi şi ciudate despre ceilalţi, totodată dându-ţi seama şi cât de mult vă cunoaşteţi (ţineţi minte, FACEBOOK nu îţi spune întotdeauna adevărul despre o persoană).
5. Ce începe cu ... şi intră într-o valiză
Ăsta s-au jucat puţin la Predeal ... varianta originală e mai perversă(adică ce intră în fund). E mai mult un joc de imaginaţie. Cum se joacă? Păi alegeţi o literă (la fel ca la Fazan) şi fiecare spune un cuvânt care începe cu litera respectivă şi crede că intră într-o valiză(se acceptă orice de la un par până la Hannah Montana). Trebuie să ai o minte deschisă şi muultă imaginaţie iar jocul ăsta cu siguranţă te va face să râzi.

6.Joaca de-a Dj-ul
Ţin minte că ne-am jucat de revelion şi am cântat până am răguşit. Fiecare participant se aşează pe câte un scaun (scaunele să fie aşezaze în linie dreaptă) şi îşi alege o melodie. Cineva stă în spatele lor şi joacă rolul de DJ ... adică pune mâna pe cap cuiva şi acel cineva începe să cânte melodia pe care a ales-o şi când DJ-ul îi ia mâna de pe cap se opreşte iar data viitoare când va avea mâna pe cap va continua de unde a rămas, între timp DJ-ul pune să cânte pe altcineva, astfel "mixând" melodiile şi ieşind cele mai ciudate şi uneori amuzante versuri.
Într-o zi, când eram pe terasă la un suc am modificat puţin regulile jocului ... adică cineva începea să cânte o melodie şi cineva continua cu altă melodie care conţinea un cuvânt care urma să fie spus de persoana care a cântat înainte... adică ceva gen ... "Trei culori cunosc pe ... lumeee, lumeee soro lume, de ce eşti prea .... da, sexy şi rea ..." sau ceva de genul ăsta.

sursa http://prin-ochii-mei-lumea.blogspot.ro/