25 martie 2011

Ţăranul e pe câmp

Vârsta jucătorilor. De la 3 ani în sus

Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 5 jucători în sus.

Obiective. jucătorii îşi dezvoltă spiritul de atenţie, memoria, urechea muzicală şi memoria auditivă, se distrează.

Spaţiul de joacă. în interior sau exterior

Materiale necesare. poate coloana sonoră a cântecului

Pregătirea jocului Li se prezintă jucătorilor regulile de joc.

Cum se joacă "Ţăranul e pe câmp ". Jocul e bazat pe versurile cântecului de mai jos. Pentru fiecare strofă un copil ales să fie ţăranul va alege un partener din grupul copiilor având rolul nevestei la sfârşitul primei strofe. Nevasta alege un copil, rolul din următoarea strofă cântată şi tot aşa, se aleg copiii până la sfârşitul cântecelului. Se va forma un şir de copii care se ţin de mâini sau de mijloc unul pe altul gen trenuleţ imaginar, cântând şi dansând în forma cerc sau în şir şerpuit.

Melodia de la Ţăranul e pă câmp


     Get this widget |     Track details  |         eSnips Social DNA   

  Versurile de la Ţăranul e pe câmp


Ţăranul e pe câmp,
Ţăranul e pe câmp.
Ura, drăguţa mea!
Ţăranul e pe câmp.

El are o nevastă,
El are o nevastă.
Ura, drăguţa mea!
El are o nevastă.

Nevasta un copil,
Nevasta un copil.
Ura, drăguţa mea!
Nevasta un copil.

Copilul o dădacă,
Copilul o dădacă
Ura, drăguţa mea!
Copilul o dădacă.

Dădaca un pisoi
Dădaca un pisoi.
Ura, drăguţa mea!
Dădaca un pisoi.

Pisoiul prinde şoareci,
Pisoiul prinde şoareci
Ura, drăguţa mea!
Pisoiul prinde şoareci

Şoarecii mănâncă brânza,
Şoarecii mănâncă brânza
Ura, drăguţa mea!
Şoarecii mănâncă brânza


Brânza e din butoi,
Brânza e din butoi
Ura, drăguţa mea!
Brânza e din butoi

Butoiul are doage,
Butoiul are doage
Ura, drăguţa mea!
Butoiul are doage.

Brânza o fac ciobanii,
Brânza o fac ciobanii
Ura, drăguţa mea!
Brânza o fac ciobanii.

Ciobanii de la munte,
Ciobanii de la munte.
Ura, drăguţa mea!
Ciobanii de la munte.

Observaţii. Este bine ca numărul copiilor să nu fie foarte, foarte mare pentru ca jocul să aibă reuşită.
Atenţie, unii dintre micuţi de multe ori aleg să se impingă, să se tragă şi s-ar putea să-şi piardă echilibrul, să cadă...