27 aprilie 2020

Vopsim ouale cu hartie creponata

In saptamana dinaintea Sarbatorilor de Pasti am facut diverse activitati legate de tematica. Azi, in joia mare, am vopsit oua cu hartie creponata :)


Vârsta jucătorilor. De la 2 ani si jumatate în sus

Durata: de la 10 minute  in sus

Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 1 jucător în sus. 

Obiective.   dezvoltarea atentiei, motricitatii mainilor, invatam despre sarbatoarea Pastelui, culorile

Spaţiul de joacă. în  interior sau exterior

Materiale necesare. avem nevoie de  cateva oua fierte (inca calde); hartie creponata, otet si putin ulei sau slaninuta. Mai avem nevoie de manusi ca sa ne protejam manutele si de cateva servetele in care sa punem ouale sa se curete de surplusul de otet. 

Cum s-a desfasurat activitatea " Vopsim ouale cu hartie creponata". 

Am fiert ouale. Pana s-au racit putin, am taiat hartia creponata in bucati potrivite pentru oua.  Apoi, cu grija sa nu ne arda la maini si sa nu ne manjim am invelit ouale in hartie creponata; Le-am udat cu otet bine, bine si le-am lasat 5 minute sa se coloreze; La final le-am scos din hartia creponata, le-am dat cu putina slaninuta ca sa straluceasca si le-am asezat intr-un bol.  Dupe ce s-au racit le-am si gustat. Pentru sarbatoarea Pastelui am pregatit altele :)