6 septembrie 2013

Eu am nevoie


Vârsta jucătorilor. De la 9 ani in sus

Durata: 20 de minute

Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 3 jucatori in sus. 

Obiective.
scopul acestui exercitiu este acela de a ajuta pe fiecare sa înteleaga mai bine dorintele grupului. Jocul permite tinerilor sa faca publice nevoile lor personale. Poate fi de ajutor pentru lideri (în stabilirea prioritatilor pentru lucrarea de tineret) dar si fiecarui membru al grupului.


Spaţiul de joacă. în interior sau exterior

Materiale necesare. 
Un carton 3x4 sau hartie A4 si un creion/pix pentru fiecare tânar.

Pregătirea jocului. le impartim tnerilor cate o hartie si un pix /creion.

Cum se joacă "Eu am  nevoie"
Le cerem tinerilor sa scrie raspunsurile la urmatoarele întrebari:

  • În acest grup eu am nevoie de la lideri...........................
  • În acest grup eu am nevoie de la membri ......................
  • În acest grup eu am nevoie de la mine însumi ...............

Apoi adunam pixurle si amestecam fisele, apo le împartim din nou.
Discutie
1.Fiecare trebuie sa citeasca hârtia pe care a primit-o.
2.Permite grupului sa intervina cu comentarii.
Varianta
Foloseste aceeasi schita înlocuind "am nevoie" cu "eu astept" (de la.....).
lista, lista de asteptari, nevoi, to do list, nevoile mele, eu am nevoie de, jocuri de dirgente, jocuri la scoala, jocuri ide pentru lideri, actvitati cu tinerii, jocuri cu tineri, jocuri pentru tineri, jocuri pentru adolescenti, activitat pentru tineri, activtati pentru adolescenti, activitat si jocuri interesante la orele de dirigentie, resurse didactice, Discutii-argumente-confruntari,  activitati si jocuri ce pot fi utilizate cu succes la orele de dirigentie,Culegere de materiale pentru ora de dirigenție-chestionare,fise de lucru,ora de dirigentie, jocuri didactice, activitati didactice,JOCURI PENTRU EXPRIMAREA EMOTIILOR,exercitii pentru orele de dirigentie, lectie de dirigentie, jocuri de consiliere, jocuri in biserica,