Vârsta jucătorilor. De la 9 ani in sus
Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 6 jucători în sus, in grup mic sau mare
Obiective. dezvoltarea atentiei, a memoriei dar si incurajarea exprimarii in public, a comunicarii intre participanti
Spaţiul de joacă. in interior sau exterior
Materiale necesare. biletele cu cuvinte
Cum se joacă "Sapca". Jucatorii sunt asezati in cerc pe jos sau pe scaune. Intr-o sapca sunt asezate toate biletele care au fost scrise anterior. In joc se va juca pe perechi dar puntajul va fi notat individual. Vor lucra in pereche jucatorul 1 cu 3, 2 cu 4, si tot asa....
runda 1. Pe rand, cand incepe jocul fiecare jucator, timp de un minut, ia cate un biletel si trebuie sa-i descrie ce este pe bilet partenerului sau asfel ca acesta sa ghiceasca repede. Cand se termina timpul se spune stop si li se pun atatea puncte jucatorilor cate biletele au reusit sa ghiceasca.
runda 2. de aceasta data fiecare jucator trebuie sa spuna un singur cuvant "sinonim" sau care sa-l duca doar cu ideea pe partenerul sau la ce ar putea sa fie (de aceasta data deja jucatorii stiu cuvintele in mare).
runda 3. la aceasta proba se mimeaza cuvintele.
La final se socotesc punctele si castiga jucatorul care a acumulat cele mai multe puncte.
have fun!
Durata: 15 -30 de minute
Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 6 jucători în sus, in grup mic sau mare
Obiective. dezvoltarea atentiei, a memoriei dar si incurajarea exprimarii in public, a comunicarii intre participanti
Spaţiul de joacă. in interior sau exterior
Materiale necesare. biletele cu cuvinte
Pregătirea jocului. Li se spun jucatorilor regulile de joc cat mai clar. Fiecare jucator trebuie sa scrie cel putin 4 biletele cu cuvinte care urmeaza sa fie mimate sau descrise.
runda 1. Pe rand, cand incepe jocul fiecare jucator, timp de un minut, ia cate un biletel si trebuie sa-i descrie ce este pe bilet partenerului sau asfel ca acesta sa ghiceasca repede. Cand se termina timpul se spune stop si li se pun atatea puncte jucatorilor cate biletele au reusit sa ghiceasca.
runda 2. de aceasta data fiecare jucator trebuie sa spuna un singur cuvant "sinonim" sau care sa-l duca doar cu ideea pe partenerul sau la ce ar putea sa fie (de aceasta data deja jucatorii stiu cuvintele in mare).
runda 3. la aceasta proba se mimeaza cuvintele.
La final se socotesc punctele si castiga jucatorul care a acumulat cele mai multe puncte.
have fun!