16 octombrie 2011

Bate vântul frunzele

Vârsta jucătorilor. De la 3 ani în sus

Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 5 jucători în sus.

Obiective. jucătorii îşi dezvoltă spiritul de atenţie, puterea de reacţie la stimuli, se distrează.

Spaţiul de joacă. în interior sau exterior

Materiale necesare. o minge uşoară

Pregătirea jocului Li se prezintă jucătorilor regulile de joc.

Cum se joacă "Bate vântul frunzele". În timp ce cântă, copiii trebuie să mimeze ceea ce spun versurile:


Bate vântul frunzele - ridică mânuţele şi le leagănă în stânga şi în dreapta
Se-nvârtesc moriştile - învârtesc în faţă pumnii strânşi
Rândunica aşa zboară - imita zborul unei păsări cu braţele întinse lateral
Iar eu trag zmeul de sfoară.  cu mâinile imită că că ţin o coardă şi trag în jos

Mama la plăcinte face - palmele întinse paralel cu solul, le mişcă în faţă şi în spate
Bunicuţa lână toarce - ţi caerul imaginar şi torci lână
Tata trage la rindea - tragi in faţă şi în spate
Iar eu bat din palme-asa. - bat din palme- aplaudă

Moşu taie lemnele - cu securea imaginară de sus în jos
Eu adun surcelele - le punem pe braţ
O fetita da la pui - dă-mi firmituri
Iar eu in copac ma sui.- mimăm că ne căţărăm



Mai puteţi juca
Mi-am pierdut o batistuţă