16 octombrie 2011

Am fost la Paris


Vârsta jucătorilor. De la 5 ani în sus

Durata: 20 minute

Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 3 jucători în sus.

Obiective. copiii îşi dezvoltă imaginaţia, atenţia şi concentrarea, copiii îşi dezvoltă lexicul, învaţă să respecte reguli.

Spaţiul de joacă. în  interior sau în exterior

Materiale necesare. Nu sunt necesare.

Pregătirea jocului. Li se spun regulile de joc participanţilor.

Cum se joacă "Am fost la Paris". Copiii stau în picioare într-o parte a spaţiului de joc. Unul dintre ei aşezat cu spatele la o distanţă de 2 -3 metri spune:
"Am fost la Paris
Şi-am avut un vis.
În visul meu era... (Copilul se gândeşte şi spune un obiect, poate fi şi un animal, ceva care să poate fi mimat).
Când se întoarce, copiii din spate se prefac că sunt ceea ce el a spus (mimează sau stau statui). Acesta alege un copil (care i-a plcăut lui mai mult) şi fac schimb de locuri. 
Variantă. se poate alege motivul pentru care să aleagă copiii, pentru că i-a plăcut sau pentru că nu i-a plăcut. Când cel care "visează"  alege pe cineva, copilul ales poate să se aşeze undeva (în închisoare, în castel, etc. Cel care rămâne până la final, o să-i ia locul.

Mai puteţi juca