8 aprilie 2011

Concurs mici bucătari


In una dintre dupa amiezile calduroase de la Sarata Monteoru ne-am adunat cu mic, cu mare la concursul micilor bucatarasi:)


jocuri cu mancare, activitati de gatit
jocuri cu mancare, acticitati de gatit

Ne -am scos ingredientele pregatite cu drag de una dintre mamici ( sosuri, legume, sunca ursulet, branza topita cu animale, legume, dar si tacamuri si farfurii de unica folosinta)
mici bucatari, concurs de gatit, pozele din tabara de la Serata Monteoru


Am trecut la treaba....
Adăugaţi o legendă

Este foarte distractiv...UUU!!!



Iata ce a iesit!  O mica expozitie. Le am dat si nume...








Bine, dupa atata joaca, nu ne-a mai trebuit sa mancam....Fie vorba intre noi am cam amestecat ingredientele cum ne-a lasat imaginatia...In plus, era prea cald...Am preferat inghetata si niste suc natural de la rece....