8 februarie 2011

Pune părinţii la treabă:)


"Anul asta, inainte de serbare mi-am propus sa pun parintii la lucru. Am afisat ca serbare incepe la ora 16. Deci parintii sigur vor veni mai repede sa imbrace copiii in costume. Ei bine, de fapt serbarea va incepe la 16:30. Si in jumatate de ora vreau sa le arat si lor ca nu e chiar usoara viata la gradi. Ii asez pe scunelele mici ale copiilor si la masute. Le impart lipici, foarfece, creioane colorate si voi realiza cu ei o lucrare practica. Nu m-am gandit inca ce lucrare dar oricum ceva rapid. Sau ma gandeam sa-i pun sa-I scrie scrisoare mosului. Am eu un sablon cu imaginea mosului si un ravas unde trebuie sa desenezi ce vrei sa primesti. E pentru copii dar eu ii pun pe ei sa deseneze. Sa vad....oare ei stiu sa deseneze? Sau sa picteze? Sau sa modeleze plastilina? Iar cand va intra mosul am sa-i dau scrisorile parintilor. Ce-o sa ma mai amuz cu copiii de ei! Oricum vreau sa extragem ceva invataminte din chestia asta! Iar la sfarsit ii voi pune pe copii sa analizeze lucrarile si modul de lucru: sa-i atentioneze daca au murdarit masuta cu acuarela sau lipici, daca s-au murdarit pe maini, daca varsa apa de la pictura si mai coc eu ceva. Sa vada ca nu e chiar o joaca....."