15 octombrie 2010

Am o căsuţă mică

imagine de pe squidoo.com,
jocuri de copii,
jocuri cu versuri,
jocuri pentru copii,
jocuri cu casuta,
jocuri pentru fete,
jocuri pentru  baieti,
am o casuta mica,
jocuri in cerc,
jocuri de interior,
activitati copii, activitati pentru copii





Vârsta. Jocul se joacă cu copii de la 3 ani în sus

Număr copii.  La joc pot participa de la 2 copii în sus. 
Durata. 10 minute.

Obiective. Jocul se face atunci când dorim să se liniştească copiii.

Cum se joacă. Jucătorii sunt aşezaţi pe jos, stau într-un cerc. Conordonaţi de animator, copiii vor trebui să spună din ce în ce mai tare sau din ce în ce mai încet, poezia, în timp ce folosesc nişte semne la “aşa şi aşa”.:
“Eu am o căsuţă mică/ aşa şi aşa… ( cu degetele arătător şi mare de la amândouă mâinile formează în aer mai întâi un dreptungi, apoi un triunghi)
Şi fumul se ridică/ aşa şi aşa… (cu degetul arătător facem o spirală în aer)
Şi bat la uşa casei /aşa şi aşa… (cu degetul arătător ciocnim în usă imaginar)
Şi-mi lustruiesc pantofii/ aşa şi aşa… (coborîm  mâna spre picioare şi ne prefacem că ne lustruim papucii)
Şi curăţăm cartofii/ aşa şi aşa…(mimăm curăţarea cartofilor).

Este foarte important ca la final să spunem poezioara foarte foarte încet pentru ca jocul să-ţi atingă scopul. 

Mai puteţi juca