2 martie 2021

jocul "Eu pot..."

De la 2 ani in sus
Un joc pe care il puteti juca in orice moment al zilei de la trezire pana seara la culcare 😄 



 

Cum se joaca" Eu pot...". Copilul pe rand poate sa spuna si sa faca. De exemplu: 
"Eu pot cu mainile mele sa adun toate cuburile de pe jos"
"Eu pot sa sar de 5 ori" 
" Eu pot sa zic poezia...." 
"Eu pot manca cu gurita un mar intreg"
" Eu pot sterge praful .." 
" Eu pot cu palmele mele sa bat de 3 ori"
" eu pot cu ochii mei sa vad un obiect rosu"
" Eu pot cu ochii mei sa vad o...pisica! " 
" Eu pot cu urechile mele sa aud cum canta pasarelele" 
Si tot asa pentru diferite simturi sau actiuni.


Este un joc care dezvolta increderea in sine, cunosterea corpului, familiarizarea cu elemente diverse din mediu: sunete, culori, texturi, obiecte si multe altele in functie de ceea ce se urmareste.