26 aprilie 2020

Plastelina din faina si sare - Decoratiuni oua pentru copacei

Stam in casa de mai bine de 5 saptamani si pe langa multa joaca mai facem si cateva activitati educative. Azi am continuat cu activitile legate de sarbatoarea Pastelui. Am facut plastelina din faina, apa si sare :)..... din care am creat forme de oua si alte elemente ...(animalute) :)



Vârsta jucătorilor. De la 2 ani si jumatate în sus

Durata: de la 10 minute  in sus

Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 1 jucător în sus. 

Obiective.   dezvoltarea atentiei, motricitatii mainilor, invatam despre sarbatoarea Pastelui. 

Spaţiul de joacă. în  interior sau exterior

Materiale necesare.avem nevoie de 400 grame de faina, 200 de gr de sare, o cana de apa, 2 linuri de ulei, vopsele de pictat, pensule, putin ata. 

Cum s-a desfasurat activitatea " Decoratiuni oua pentru copacei". 

Activitatea a durat doua zile de fapt. In prima zi am facut aluatul si formele. Dupa somnul de amiaza le-am pictat si a doua zi le-am asezat pe crengute...

Prima data am facut aluatul din faina, apa si sare (+ putin ulei). Dupa l-am intins si am creat diferite forme din aluat la care le-am facut cate  o mica gaura si le-am asezat in tava de copt. Le-am copt in cuptor cam 30 de minute. 

Dupa ce s-au racit, le-am pictat dupa bunul plac ( in functie de varsta :) )

A doua zi le-am insirat pe ata si le-am asezat in cativa copacei din parculetul de langa noi. Am fi putt face si un decor in casa dar anul acesta asa a  iesit...