26 aprilie 2020

Coronita cu oua colorate

Stam in casa de mai bine de 5 saptamani si pe langa multa joaca mai facem si cateva activitati creative. Azi am inceput sa ne pregatim de Pasti.. Vom face Coronita cu oua.





 
Vârsta jucătorilor. De la 2 ani si jumatate în sus

Durata: de la 5 minute  in sus

Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 1 jucător în sus. 

Obiective.   dezvoltarea atentiei, motricitatii mainilor, invatam despre Sarbatorile de Pasti

Spaţiul de joacă. în  interior sau exterior

Materiale necesare.avem nevoie de cateva fise cu oua colorate, fisa cu contur de oua, lipici, foarfeca, carton sau farfurii din carton

Cum s-a desfasurat activitatea "Coronita cu oua colorate ". 

Varianta 1. (pentru Andrei ca este putin mai mare). Pentru inceput am colorat fisele cu forme de oua. am facut din carton o coronita rotunda care va fi baza la decor.  Decupam ouale, coronita. Apoi lipim ouale pe coronita.

Varianta 2. (Pentru Anisia care e mai mica.). I-am decupat oua gata decorate cu care am jucat un joc de gasit perechi. Ea si=a colorat baza de coronita si apoi a lipit ouale pe corinita.