Vârsta jucătorilor. De la 8 ani în sus
Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 10 jucători în sus.
Obiective. jucătorii îşi dezvoltă capacitatea de a comunica, se cunosc între ei, comunică într -o limbă străină, se distrează.
Spaţiul de joacă. în exterior sau în interior
Materiale necesare. nu sunt necesare
Pregătirea jocului. Li se prezintă jucătorilor regulile de joc.
Cum se joacă "Cerc în cerc - Joc de cunoaştere". La început jucătorii stau într-un cerc mare. Se împart în 1, 2; 1, 2;, etc. ( animatorul stă în mijloc şi le atrage atenţia cu degetul mare ridicat pt. 1, cu degetul mare + arătător pt. 2).
Jucătorii care au nr. 2 formează un cerc mai mic în mijloc; se întorc cu faţa către cei cu nr. 1 şi formează perechi.
La start fiecare jucător din perechi începe să discute încercând să găsească 3 lucruri în comun şi o diferenţă.
Când animatorul bate din palme, jucătorii care au nr. 1 schimbă locul în dreapta (cei cu nr. 2 rămân pe loc) (sau invers) şi continuă discuţia.
Conversaţia se sfârşeşte când fiecare jucător a ajuns la locul de unde a pornit.
Se reface cercul mare. Dacă am auzit ceva ce ne-a impresionat (despre cineva, dacă am găsit lucruri interesante în comun) spunem.
* jocul l-am învăţat de la Cristina Bumboiu, profesoara de limba engleza Ploiesti, în tabăra British Council, Cheia, iulie 2011
Mai puteţi juca şi
Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 10 jucători în sus.
Obiective. jucătorii îşi dezvoltă capacitatea de a comunica, se cunosc între ei, comunică într -o limbă străină, se distrează.
Spaţiul de joacă. în exterior sau în interior
Materiale necesare. nu sunt necesare
Pregătirea jocului. Li se prezintă jucătorilor regulile de joc.
Cum se joacă "Cerc în cerc - Joc de cunoaştere". La început jucătorii stau într-un cerc mare. Se împart în 1, 2; 1, 2;, etc. ( animatorul stă în mijloc şi le atrage atenţia cu degetul mare ridicat pt. 1, cu degetul mare + arătător pt. 2).
Jucătorii care au nr. 2 formează un cerc mai mic în mijloc; se întorc cu faţa către cei cu nr. 1 şi formează perechi.
La start fiecare jucător din perechi începe să discute încercând să găsească 3 lucruri în comun şi o diferenţă.
Când animatorul bate din palme, jucătorii care au nr. 1 schimbă locul în dreapta (cei cu nr. 2 rămân pe loc) (sau invers) şi continuă discuţia.
Conversaţia se sfârşeşte când fiecare jucător a ajuns la locul de unde a pornit.
Se reface cercul mare. Dacă am auzit ceva ce ne-a impresionat (despre cineva, dacă am găsit lucruri interesante în comun) spunem.
* jocul l-am învăţat de la Cristina Bumboiu, profesoara de limba engleza Ploiesti, în tabăra British Council, Cheia, iulie 2011
Mai puteţi juca şi