3 aprilie 2024

Spune-mi .....

 Spune-mi ..... un joc inventat pe autobuz 

prin care ne-am conectat una cu cealalta  .....Cumva s-a creat pe moment cand Anisia  se tot plangea " ca se plictiseste" ..... "Mami, ma plictisesc" 

am inceput sa o provoc pe  Anisia sa spune cuvinte 

Am inceput sa o provoc sa zica cuvinte urate despre mine (pt ca simteam ca era obosita, ) 

urata, grasa, mama rea (asa ma tachineaza cand nu i convine ceva) ....asta a ajutat-o sa se descarce....Apoi am continuat daca am vazut "ca-i placea" 

spune-mi cuvinte frumoasa....

spune-mi un cuvant despre un animal  precum iepurasul 

Moale si pufos

Spune-mi cuvinte despre ceva bun de mancare.....

Ceva ce nu-ti place la scoala....

Ceva ce ti-a placut la scoala...... si tot asa 

un joc tare distractiv in doi numa bun pentru comectare, petru vorbeam cumva in soapta si ne apropiam din cand in cand si fetele una de cealalta