Vârsta jucătorilor. De la 4 ani în sus
Durata: 30 de minute
Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 6 jucători în sus.
Obiective. copiii îşi dezvoltă atenţia, îţi dezvoltă creativitatea, expresivitatea, învaţă să respecte regulile unui joc, se distrează
Spaţiul de joacă. în interior
Materiale necesare. 2 caiete de desen, creioane colorate sau markere, acuarele.
Pregătirea jocului. înainte să înceapă jocul, animatorul trasează pe fiecare foaie a caietelor câteva figuri incomplete (linii şerpuite, linii incomplete, etc.) Li se spun regulile de joc participanţilor.
Cum se joacă "Cartea incomplet ilustrată". Se formează două echipe care vor trebui să stea la un capăt al sălii de joacă. În partea opusă, pe două mese sunt aşezate materialele pregătite. Primii din grupă, la semnalul animatorului, aleargă până la masa din faţa grupei lor şi încearcă cu fantezia lor şi cu culorile alese, să completeze desenul început. Cel care şi-a terminat desenul, dă pagina mai departe la caiet şi-i dă liber următorului coleg atingându-l cu mâna. Trebuie să deseneze repede. Contează înainte de toate cât de complet a realizat desenul şi apoi se ţine cont de ordine şi acurateţe. La final se analizează confruntându-le şi judecându-le în mod comparativ cu desenul de plecare.
Sugestie. Jocul poate constitui un mijloc eficient de evaluare finală pentru activităţile artistico-plastice.
Mai puteţi juca
Durata: 30 de minute
Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 6 jucători în sus.
Obiective. copiii îşi dezvoltă atenţia, îţi dezvoltă creativitatea, expresivitatea, învaţă să respecte regulile unui joc, se distrează
Spaţiul de joacă. în interior
Materiale necesare. 2 caiete de desen, creioane colorate sau markere, acuarele.
Pregătirea jocului. înainte să înceapă jocul, animatorul trasează pe fiecare foaie a caietelor câteva figuri incomplete (linii şerpuite, linii incomplete, etc.) Li se spun regulile de joc participanţilor.
Cum se joacă "Cartea incomplet ilustrată". Se formează două echipe care vor trebui să stea la un capăt al sălii de joacă. În partea opusă, pe două mese sunt aşezate materialele pregătite. Primii din grupă, la semnalul animatorului, aleargă până la masa din faţa grupei lor şi încearcă cu fantezia lor şi cu culorile alese, să completeze desenul început. Cel care şi-a terminat desenul, dă pagina mai departe la caiet şi-i dă liber următorului coleg atingându-l cu mâna. Trebuie să deseneze repede. Contează înainte de toate cât de complet a realizat desenul şi apoi se ţine cont de ordine şi acurateţe. La final se analizează confruntându-le şi judecându-le în mod comparativ cu desenul de plecare.
Sugestie. Jocul poate constitui un mijloc eficient de evaluare finală pentru activităţile artistico-plastice.
Mai puteţi juca