10 septembrie 2014

Doua adevaruri si o minciuna

rsta jucătorilor. De la 8 ani în sus

Durata: 10 - 15 minute

Numărul copiilor . Jocul se joacă de la 2  jucători în sus, potrivit pentru grupuri mici  si mari

Obiective: dezvoltarea atentiei si reactiei la stimuli,  amuzament, destinderea atmosferei

Spaţiul de joacăîn interior sau exterior 

Materiale necesare. nu sunt necesare

Pregătirea jocului Li se prezintă participantilor cum se realizeaza cat mai clar.

Cum se joacă  "Doua adevaruri si o minciuna".  Jucatorii stau de regula in cerc, pe scaune, pe jos sau in picioare, depinde de contextul in care se realizeaza jocul. Pe rand fiecare jucator va merge in mijloc sau de unde se gaseste trebuie sa spuna cate ceva despre el incepand mereu cu  " Eu........"   binenteles ca trebuie sa fie doua afirmatii adevarate si una falsa (o minciuna). Fie se provoaca unii pe ceilalti, fie se foloseste o sticla....

De asemenea, se pot folosi biletele pe care sa scrie aceste lucruri despre ei si apoi sa fie lipite undeva in spatiul de joaca. 

Exemple de afirmatii care se pot regasi la un asfel de joc:
  • Eu nu pot sta treaz mai tarziu de 22
  • Imi este frica de pasari
  • Imi plac filmele de groaza
  • Imi plac clatitele cu ciocolata
  • Ador rosiile cu ciuperci
  • Am invatat trei limbi straine si nu pot vorbi niciuna
  • Pot face o pirueta din prima
  • Pot alerga 4 km in 30 de minute
  • Cant la chitara
  • Nu am fost niciodata in Las Vegas
  • Am facut bungy jumping
Si lista cu lucruri adevarate si false poate continua

Doua adevaruri si o minciuna,jocuri de autocunoaştere, ice breaker, jocuri de petrecere adulţi, jocuri pentru adolescenţi, jocuri de cunoaştere, jocuri pentru tineri, jocuri de teambuilding, enerziante, jocuri fara materiale, jocuri de cunoastere si autocunoastere, jocuri de tabara, jocuri pentru tineri, jocuri pentru adolescenti, ghiceste care afirmatie e falsa, jocuri superbe,